Monday 9 July 2012

BERHATI-HATI DGN PRODUK SD 2 & ALPHA LIPID TIRUAN YG DIJUAL DGN HARGA YG MURAH


Baru-baru ini kami telah mendapat aduan daripada serorang pengguna yang mengadu minum SLIM DIET II sudah 2 tin tapi tak turun-turun berat. Tin yang pertama beliau telah membeli daripada seorang pengedar yang berdaftar (dengan harga RM144 setin) dan keputusannya dapat menurunkan berat badannya bila mencubanya… Oleh kerana nak murah beliau tidak menghubungi wakil pengedar tadi tapi sebaliknya telah membeli lagi 2tin daripada sebuah kedai yang menawarkan harga RM90-RM100 setin. Bila telah mencuba kedua-dua tin tersebut, tiada kesan ke atas penurunan berat badan beliau.. mulalah kakak nih gelisah.. bila membuat aduan kepada pihak kami baru lah terbukti produk itu adalah tiruan.. nasib baik tak memudaratkan..

Berhati-hati bila membeli produk Slim Diet di kedai-kedai jamu, booth-booth kecil di pasaraya. kedai-kedai ubat atau pun farmasi… kemungkinan besar ada yang tiruan dan juga penjual adalah tak mempunyai maklumat yang betul cara-cara utk menggunakan Slim Diet 2 tersebut.. Saya juga ada testing ke kedai jamu tanya macam mana nak minum, saja lah nak tahu budak-budak sales girls nih tahu ke apa yang mereka jual… jawapan dia, minum 4x sehari, akak boleh makan apa-apa je.. isssshhhh.. memang salah tuh.. mana boleh makan apa sahaja… kita kena elakkan karbo dan ada penerangan-penerangan terperinci macam mana nak turun badan dengan cepat, berkesan dan selamat..


NAK SELAMAT?? Dengan itu saya sarankan pastikan anda membeli produk daripada wakil-wakil pengedar yang sah sahaja… Jangan ingat nak murah sedangkan produk yang murah belum tentu kualitinya…

INGAT!!! Semak di belakang tin SD2 dan Alpha Lipid anda… pastikan ada batch number yg sah!!!!







No comments:

Post a Comment